Sunday, March 15, 2009

七日七夜關西迷你食遊記(2)

酒店0既簡便早餐



行黑門市場,買0左士多啤梨,去大阪城公園野餐食!


行完黑門市場,去0左市場壽司食壽司。

魚子、中拖羅


掛住食冇影相0既就有:
鰺、帆立貝、甜蝦(超正!)、小肌(我的飛佛)、松葉蟹、鐵火卷、海膽(正!)

小肌(二手圖片)


甜蝦(左,二手圖片)


下午去梅田行0左一陣,團友想回味下松屋D 大碗飯。團友今次戒牛肉,所以兩個人都食豚飯,不過其中一個叫Set,可以食D菜。
呢樣0野食過好幾次,亦好多人食過,所以當時冇影相。以下係官網0既相。


食大碗飯做下午茶有D過份....:P

晚餐去食御好燒,先來一個開胃小食。

柚子醋醃生鱆魚


呢個真係好味,柚子醋又香又醒胃; 大量蔥同埋少少明太子又令佢幾惹味,好味!

跟住呢一味0係香港未食過。

牛油果豆腐


浸0係比較清淡0既汁,除0左食到牛油果0既味道同軟滑、又同時食到濃厚0既黃豆味,都幾新奇;加0左生磨Wasabi,又帶少少刺激,層次豐富。

牛油燒蠔


一睇個樣就知有幾惹味,放0係鐵板上熱辣辣,加上D Asahi 夠凍,食得過瘾!

主菜係豚肉玉子御好燒



又係放0係鐵板一路燒一路食,不過唔係自己燒,因為唔識煮呢様0野。
呢度材料好新鮮,D 粉漿一D 都唔會有糊口感覺。
香港Food Court 果D 同0係日本食到0既確實係冇得比。
...Read more

No comments:

Post a Comment