Wednesday, March 18, 2009

七日七夜關西迷你食遊記(5)

神座拉麵對我0黎講太大碗啦,但係因為好好味,掃哂,搞到飽到第二朝。早餐只係食0左一個飯糰,另外個包(一個冬甩)就去到奈良睇完東大寺先至當茶點食0左。

當然除0左自己食既包,仲準備0左一磅低脂白麵包俾鹿仔食!{:2_121:}

抹茶朱古力冬甩(左),蝦蛋黃醬飯糰(右)


大鄉里唔知紫菜係獨立包裝... {:2_123:}


奈良行耐0左,到達京都0既時間比計劃遲,已經過0左午飯時間,原本要去0既舖頭已經柵0左。

京都有D 舖頭就係咁有性格,唔係你話食就食,係你要去就佢唔係佢就你...{:2_78:}

再到附近搜索下,求其入0左一間食烏冬0既小店。烏冬上檯時睇睇,食材擺放同埋顏色配撘都好好,比Menu 幅相更靚,麵質亦非常有彈性;撈麵0既汁另上,味道好鮮。其實我係第一次食凍0既烏冬,都幾意外咁好味。

我0既天婦羅凍撈烏冬


後來睇番,呢一間小店係另一間京料理0既分支。係唔係因此D 烏冬都有高水準呢?

團友0既炸蝦定食


D 炸蝦非常新鮮彈牙。

行完清水寺,對腳好鬼攰。本來諗住去祗園都路里食個甜品,點知間0野搬0左去隔離街,去到又排長龍,咁就算啦。

好彩食唔倒咋,因為卜0左跟住食蟹,原來好飽肚0既,食完撐到有D 辛苦...

首先係開胃菜(真係一兜菜...) 同埋有一Pat 蟹膏0既豆腐


松葉蟹腳刺身


燒鱈場蟹腳


釀松葉蟹蓋


鱈場蟹Suki


雜炊


甜品係蜜瓜



食完飽到嘔,去行八坂神社同円山公園。神社門口通常有好多小食檔,多數係燒Soba、鱆魚燒之類。今次見到呢樣 - 燒竹之子(竹筍),似乎比一般小食有詩意。


如果唔係飽到咁,一定會買0黎試下。
...Read more

No comments:

Post a Comment