Friday, March 20, 2009

七日七夜關西迷你食遊記(7)

呢間旅館有幾個溫泉,好正~~! 天台係一個向住琵琶湖0既露天浴場,個景真係唔錯! 但係房間有D 舊,仲發現0左一隻小強{:2_32:} ,好彩俾我搞掂0左佢!

早餐稍為簡單一 D ,不過仍然係好多架生。今餐食飯,團友要屈就下啦,佢平時除0左包乜都唔食。


菜式有薯仔沙律、烤魚乾、溫泉蛋、漬物等


呢煲0野估下係乜? 未食落口之前真係估唔到...


...原來係一舊團碌碌0既豆腐。

烤魚乾,好快燶0左...


番到京都,就0係京都駅行下街順便睇下有乜手信,因為就黎要走啦... 行0左一陣就番之前間酒店攞行李,搬新酒店。跟住又到午餐時間,一黎冇乜搵資料,二黎為0左慳時間,就0係京都駅食迴轉壽司,不過都要等位等一陣。


坐低食0左一碟魚子,鹹0左D,海膽睇個樣已經唔得,溶哂!梗係唔要啦。

講係咁講,同樣係迴轉,點唔得都揮低香港0個D X綠X氣。而且呢度勝在條路軌係有門0既,唔驚一路轉一路有人噴口水落去... {:2_138:}

呆坐0左一陣,同同一碟牡丹蝦打0左三次招呼之後,覺得唔係辦法啦,唔可以再怕醜,就用我得三毫子咁多0既日文同個師傅落Order。0係日本食迴轉都係唔可以一味守株待兔,想食好D 要自己話事。呢一餐食0左燒穴子、拖羅鐵火卷等等12樣,有D OK 有D 麻麻。

下午帶團友去0左伏見稻荷大社,我地買0左張好姣0既粉紅色櫻花紋暖簾。回程到達巴士站時至發覺原來一個鐘至得一班;雖然好好彩只有十幾分鐘架車就到,但今日唔知做乜又凍又大風,企0係度吹兩分鐘變雪條都有份... {:2_102:} 巴士站旁恰恰有間Cafe,入去避避風先...

間Cafe 冇客,好安靜;木0既裝修感覺溫暖,咖啡機擦到令立立,播緊D 六七十年代靚歌,真係好舒服喎... {:2_72:} ,唔怪之得好多台灣書都係話去京都要泡咖啡室。

我飲0既焦糖味Cappucino (冇朱古力粉0既,星兩巴會叫佢做Caramel Latte)


番到京都駅就要落手買手信啦... 血併一回,坐低歇歇,去0左辻利飲呢杯0野...

抺茶Float

(我冇影相,呢張相係網上Download 黎充0既...)

冇第一次飲咁驚喜,但仍然係十分正... 稍稍補番前兩日去唔到都路里。

最後一日晚餐,反高潮,又係求其0係京都駅近鉄名店街一間日式西餐食奄Rice。

味道自然係冇特別。我諗我自已煮得好食D:smile_30: 。


隔離有間靚撻舖,順便欣賞一下咁靚0既撻..........模型先~~~



...Read more

No comments:

Post a Comment