Tuesday, March 17, 2009

七日七夜關西迷你食遊記(4)

新一天又開始,朝早都係食包,不過之前Bakery果D躉過夜唔好食,都係去Lawson 買好過。

(左至右)黑芝麻金文畢芝士忌廉包、三角形芝士包、燒飯糰


食完就去USJ。等團友出門口遲0左,去到真係People Mountain People Sea....:'(

午餐又食包,Fishermen's Wharf。貴,但都算好味,仲見到Charlie Brown 同Snoopy...

Clam Chowder 麥包版(左),兩個人分;芝士腿蛋包三文治(右)


跟住又係排排排、玩玩玩。

到六點幾,等睇Magical Starlight Parade,0係E.T. 出面霸0左個靚位,再去買D 茶點。我食熱狗,團友食Tiramisu Pie。
不過太迫人啦... 費事影相。

閉園後回到難波又係食。但係食0左成日包,再去老麥或MOS 就會變「全包宴」! 因為夜0左D,帶團友搵D 夜一夜都有得食0既...

串燒是也!

五花肉


雞皮


蔥間


燒雞翼... 我中... 意食


但係都唔可以係咁食肉,所以去食番一碗拉麵.... :lol
去0左道頓崛神座。

我食溫泉蛋叉燒拉麵


以前一味食豬骨湯底或味噌湯底拉麵,但原來醬油湯底都好好味。

團友就食煮蛋叉燒拉麵;不過原來煮蛋都係溏心0架.... :D
...Read more

No comments:

Post a Comment