Monday, March 16, 2009

七日七夜關西迷你食遊記(3)

呢一日0既行程有D 瘋狂,去完姬路城又去有馬浸溫泉,神戶夜景六甲山港區兩個角度睇哂,仲要去埋北野坂聽Jazz Bar...


多謝iwan 提供資料,先至Plan 到 :):handshake

早上食前一日0係酒店對面Bakery 買0既麵包,自己沖咖啡。
麵包麻麻地,唔影相啦!

去到姬路,半路買0左兩罐熱咖啡。100円一罐幾抵。
回程時同一地點又食軟雪糕。

豆漿+黑芝麻味,但係豆漿味唔係咁出
(食0左兩圈至記得影)


睇完姬路城,好多人會去三宮食神戶牛,但因為要避食牛,就地取材。好在姬路都有D 好0野食,好似呢個御膳定食,1200円好多味菜,扺食!


小烏賊太可愛了....


仲包埋咖啡...


去有馬浸完溫泉渾身暖和,不過見到熱辣辣溫泉饅頭,梗係唔錯過啦!



自己食0個個都吞0左落肚,睇下人地0既相,睇睇Close-up:


跟住0個餐就甘啦,0係六甲山食「西北風」! :P
溫泉0既熱力一早消散哂,出動Fleece褸同頸巾先頂得住!:L
不過睇下個Million Dollar 夜景都值得0既,函館去0左,神戶去0左,等我去埋長崎就儲夠一套日本三大夜景... :lol

落番港區,有D 飢不擇食,快手0係地下街搵間定食醫肚。

呢間定食竟然有蔥拖羅飯!真係舖不可以貌相... 不過我地最後都係揀D 大路0野。

吉列豬Set


天婦羅Set


幾百円一個Set,水準都幾好嫁啦,加上地方又乾淨企理,招呼又好(要自己買飛,但係有卡位坐唔駛自助),冇0野投訴啦!

Jazz Bar 齋飲就無影相。
...Read more

No comments:

Post a Comment