Thursday, March 19, 2009

七日七夜關西迷你食遊記(6)

早餐,包Again... 前一晚円山公園有東山花燈路,睇夜0左,買包冇乜選擇,團友買0左一條蟲咁都唔知乜0野包,我就食紀州梅飯糰,一個餅咁0既朱古力包就留番做茶點。



去嵐山,行完天龍寺及竹林,去到Toroko嵐山站,0岩0岩有個小食部,咁就買咖啡食茶點(個朱古力包),又幫趁買咗個燒飯糰。咖啡都OK,不過個燒飯糰就似係「叮」0既.... 不過呢D 車站小店係咁上下。



此時有班香港人黎到,好嘈....

睇埋常寂光寺,淨番唔係好多時間啦,食D 0野再去坐小火車。求其路過一間就入0左去。

團友想試山菜Soba


我都好鐘意食山菜Soba 0架,經濟又好味,而且呢D 平0野香港反而好難食得到。以前慳遊日本時都係靠食山菜Soba 解決好多餐。

我就食筲箕冷麵(笊Soba) - 又係好鐘意食0既0野...



想食D甜0野,叫團友揀,點0左原味蕨餅



今日京都十分暖和,有D陽光,食一碟清涼甜品都幾0岩胃口。其實蕨餅本身係冇乜味,但係景隨心轉,食0野都唔係單單在於食物本身,時地人配合就得啦。

坐完嵐山小火車,又去0左金閣寺,夜晚去溫泉旅館。

日間遊玩又用多0左時間,但係去完溫泉我卜0左京都駅附近酒店方便走。好彩酒店肯俾我擺行李多一日,真好人,阿喱阿杜哥楂二孖薯... 唔駛托去新酒店!即刻坐火車,撲到入琵琶湖都已日落西山,血糖有D低,買樽0野飲下...



呢個配方太鬼馬: 炭酸乳性果汁飲料... 即係 果汁 + 益x多 + 汽水? 九州出品。如果0係香港賣會唔會得呢?都幾好飲 :P

溫泉旅館準備好多小食歡迎客人


佃煮


管房大嬸教用紫菜包住點豉油食... 吓!咁食法好易腎衰竭個喎....

溫泉煎餅


最搞鬼係自己0係間房度蒸饅頭... :lol


溫泉旅館晚餐就梗係豐富啦...呢度係其中一份。



魚生


各色小菜



原隻松葉蟹


都算剝得靚卦...


炭火燒

一份係近江牛肉 (唯一呢餐食牛肉)


另一份係海鮮,少D 因為呢份仲有一大煲地雞鍋,冇影到相


但係唔係好識燒,都唔知落牛油先定後尾至落...


單尾0個D 漬物吸物香物甘物


食到咁飽浸溫泉真係有害健康...
...Read more

No comments:

Post a Comment