Sunday, November 30, 2008

又越過高山又越過谷(16)

* * * * *

烏雲遮蓋著天空,令古芝的樹林更顯得陰森。一班剛看過各種陷阱的旅客,懷著複雜的心情,魚貫地踏著地上枯黃的落葉前行。行列中一個短髮的中年西婦,突然猛烈的咳嗽起來。

鹹餅:「嘩,0個個鬼婆係咁勁咳,你唔好跟住佢後面好0的喎!」
團友:「唔係呀,佢都係0岩0岩先咳咋... 今朝我地隔離好似菲律賓人0個個先咳得勁呀!」
鹹餅:「邊個呀...? 我地隔離唔係攬到實0個啤鬼仔鬼妹咩?」
團友:「我係話0係Sinh Cafe 等車0個陣坐0係我0地隔離0個幾個呀。三個女人一齊0架。」
鹹餅:「邊個呀...? 同我地同團0架?」
團友:「坐後面0架,好似... 死啦,講到個喉嚨有0的痕添... 咳... 咳...」

* * * * * ...Read more

No comments:

Post a Comment